27 april -23 Kryakort...

... till Åsa, som fått sin tredje magsjuka
av småttingarna hon jobbar med
på sin förskola.
 
 
Hon behövde hjälp att handla hem lite akut
och då "slängde jag ihop"
ett snabbkort till henne.
Ävenfotograferandet gick väl fort,
så detta foto blev inte skarpt.
Tog med det ändå 
för att visa helheten.
 
Pippin är, som ofta, 
av Kajsans hand.
 
 
Här har pippin skärpt sig ;-)
Dök ner i min spillpapperssamling efter papper.
En sån här gång
när det är lite bråttom
är det bra att ha sorterat
i bra färgmatchade högar 
i plastfickor.
 
Har färglagt motivet
efter färgerna på mönsterpapperet
fast själva pippin blev mer rosa.
Använde som vanligt
ZIG Clean Color real brush
och vattenpensel.
 
 
Dekorerade med små blommor
ur mina gömmor
och en rosett,
som jag knutit med hjälp
av en matlagningsgaffel.
 
Ha nu en fin Valborgshelg!
Åker till Björkebo
och på lördag vidare till Hudiksvall
för en scrapträff - såå kul!
Sen blir det valborg och 1:a maj i stugan.
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0