12 december -23 Twinkle twinkle little star...

... how I wunder what you are.
 
 
Mönsterpapper och textremsa
från Maja Design fick bilda bakgrund
till lilla "Kotte" med paket,
som beundrar stjärnor och måne.
 
Han är färglagd med ZIG Clean Color
och vattenpensel
och utstansad med die från Cottage Cutz
Nesting Stitched Scalloped Circle set.
Sen standase jag en i blå cardstock
med Memory Box Stitched Circle Layers,
som passar så bra i storlek.
 
 
 Mönsterpapperet och den blå kanten
har jag stansat i hörnen med "stjärtstansen".
 
Jag dekorerade i ena övre hörnet
med blommor/stjärnor stnsade med
dies från Nellie Snellen: Flowers CRSP 018
 
I andra hörnet en stjärna,
som fanns i min lilla samling på skrivbordet
av "överblivna" dekorationer
från tidigare kort.
 
 
 Även på insidan finns "överblivna" stjärnor,
liksom blingstjärnor.
 
Stansade ett hål som skrivyta
med die från setet
Nellie's Multi Frames MFD 085.
 
Den fina runda julstämpeln 
kommer från Jess Ink.
 
 
Enkel baksida.
 
Har använt kortstomme o kuvert
som jag köpt från Kristinas Scrapbooking.
Här har jag använt off white-färg.
 
Allt för idag!
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0