3 februari -23 Veckans julkort v 5

"Ett julkort i veckan"  håller än.
 
 
Idag har jag använt ett gammalt motiv
av Pernilla Nilssons penna.
Det finns hur många fina som helst
att välja mellan.
Du hittar dem på hennes facebooksida.
Älskar den här snögubben!!
 
Ett riktigt gammalt julset med papper
från Panduro innehöll det här
och jag höll kortet i samma färgskala
med lite inslag av silver.
 
 
De olika lagren är som vanligt
monterade med distanskuddar.
Jag är storförbrukare av dem ;-)
 
Snöstjärnorna är stansade med
Martha Stewart-punchen Glacial snowflake.
 
God Jul-dien är från Gummiapan.
 
 
Insidan med textstämpel från Jess Ink
och en av Åsas julpoststämplar.
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Kortet och kuvertet - det här 
blev jag riktigt nöjd med!
 
Längtar efter snö!
Kanske vi får lite på söndag
om vi har tur.
 
Ha en fin helg!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Julkort ja. Jag gjorde som du för några år sen, men jag tappade bort rutinen när våren invaderade mitt scraptänkande. Jättegulligt julkort och så passande detaljer och helhet.
Snö har vi fått, men här längtar vi efter vår. Vi är olika !!!! Kram Eva

2023-02-05 @ 16:49:55
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Den stämpeln är fin och lite rolig =) Vackert kort! Härligt att det håller i sig med ett julkort i veckan. kram

2023-02-08 @ 20:39:51
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0