1 januari -23 Gott Nytt År....

... till er alla
med mitt första nyårskort
för detta nyår.
 
 
Ville ha glitter och glamour
tillsammans med krispigt, snöigt vitt.
Tog fram mina glitterpapper,
silverpapper och djupdök bland 
utstansade snöstjärnor, som kom fram 
när jag packade upp scraplådorna
från magasinet.
 
Stansade en scalloped kant
med die från Cherry Lynn:
Stacker Nesting Dies XL-2
Square Scalloped 
 
Texten är stansad med die från
Rox julkalender -21.
 
Silverstjärnorna köpte jag på COOP igår.
De var menade att pryda nyårsdukningen
men jag blev ju lycklig
över detta tillskott i min stjärnlåda.
 
 
Till det här kortet blir det ett vitt köpekuvert
så jag har fått hålla igen på distanskuddarna
men lite struktur har det blivit i alla fall.
 
 
Insidan fick kant av spillet av
den stansade silverkanten på framsidan.
Det blågnistrande papperet är stansat
med en stjärnkantstans från Martha Stewart.
(Spillet i form av stjärnor
använde jag som dekor på
silverovalen på framsidan)
 
Texten är stansad med dies från 
Rox julkalender -20.
 
 
Enkel baksida med min namnetikett.
De små stjärnorna är spill
från något tidigare projekt.
 
Hoppas nu vi alla får ett Gott Nytt År
när vi får vara friska och klarar
den krisiga tid vi lever i.
Ha det gott!
Kram!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket vackert kort det blev och det passar ju så bra med blått, vitt och silver till nyår. Glitter kan man ju inte få för mycket av =) God fortsättning! kram

2023-01-03 @ 21:35:41
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0