28 januari -23 Veckans julkort v 4...

... blev i alla fall klart idag
när vi kommit hem från huvudstan.
Ser att många hakat på utmaningen
med "ett julkort i veckan".
Några verkar ha fått stort flow här efter jul
och gör måånga kort om dagen - men jag
håller mig allt till ett i veckan.
Vill ju ha tid till lite andra kort också ;-).
 
 
Hittade ett lite ovanliga julpapper från inkido:
ur serien Candy Tree.
Ett av dem var granmönstrat
och det fick inspirera till färgläggningen
av den här lilla sötnosen
från hÄnglar och Wings.
 
Remsan med julhälsningen
kommer från ett annat papper
ur samma serie.
 
De fina granarna är stansade med dies
som jag lånat av Åsa - vet ej fabrikat.
 
 
Visst är hon ljuvlig den lilla hÄnglatösen!!
Stansade ut motivet med en tagdie.
 
De små fina snöstjärnorna
är stansade med en punch
från Easy Punch.
Har samlat på mig en hel del snöpunchar
och dies genom åren.
 
Både snöstjärnorna och granarna
har jag glittrat med Stickles Diamond.
 
 
Insidan fick också granar och snöstjärnor
samt text från Jess Inks julkalender -22.
 
 
Enkel baksida
 
 
Kuvertet...
 
 
... och kuvertet med sitt kort - eller
om det nu är tvärt om ;-)
 
Nu blir det några grattis- och Valentinkort
innan julpapperen plockas fram igen.
Välkommen åter om du vill se vad det blir!
 
Ha det gott!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt tös i granskogen =) Fint med granarna och snyggt färglagt stämpelmotiv. kram

Svar: Tack snälla du! Härligt att vara i skogen!Kram!!
MormorMargareta

2023-02-08 @ 20:50:39
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0