29 juli -23 Julkort v 30 med tomtefar...

... på ett mönsterpapper med mycket text.
 
 
Den här läckra tomten är en digis 
som kommer från Pernilla Nilsson.
Jag gillar verkligen hennes motiv!!
De finns att ladda ner
från hennes sida på fb - du hittar mycket fint där!!
 
Jag har färglagt med ZIG Clean Color real brush
och vattenpensel som vanligt.
 
 
Det läckra mönsterpapperet 
har jag fått av en scrapvän.
Försåg det med en tomteröd ram
och ett smalt sidenband
med en dubbelrosett.
 
Runt papperskanterna har jag glittrat
med Sakura Gelly Roll #700.
Det syns sällan på fotona
men här kan du nog ana det.
 
Det gör jag nästan alltid på mina kort
men har slutat skriva om det
eftersom det så sällan syns på bilderna
fast på korten gör det stor skillnad!!
 
Runt tomten har jag satt blingstjärnor. 
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
Härligt solig dag idag med.
Skriver det för att minnas sen
att vi inte bara hade regnvädersdagar
denna julimånad.
Det gäller att ta vara på alla dagar,
både i i regn och solsken!
 
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men åhhhhhh, min favorit, helheten gjorde detta kort så snyggt!

Svar: Tusen tack min vän!
MormorMargareta

2023-09-30 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0