15 maj -23 Mumsfilibabba...

... med härliga nybakade cupcakes.
 
 
Nånstans hittade jag ett klippark
med härliga muffins/cupcakes.
En av dem passade såå bra
till det här fina mönsterpapperet
från Quick Quotes Paper.
 
Den lille hÄnglarbagaren 
passade ju perfekt här.
Textstämpeln längst ner på tagen
kommer från JessInk.
Det blev lite fel i siämplingen,
men jag "lagade det"
med en tunn penna.
 
 
Band i färg med papperet
och några blommor i hörnet.
 
Distanskuddar mellan de olika lagren
för att få struktur på kortet.
 
Halvpärlorna i hörnen ser du ju.
 
 
Insidan fick ett receptpapper
med ett ovalt hål att skriva i
och mönsterpapper i kanterna.
 
Textstämpeln är en ganska gammal
från Inky Wings.
 
Liten cuocakestämpel
hittade jag i mina gömmor.
Den passade precis här, eller hur?
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet gjorde jag med andra sidan ut
på mönsterpapperet
med tanke på brevbäraren.
Det är lugnare mönster där.
 
 
Kuvert och kort till sist.
 
Det finns flera copcakes att klippa ut,
så fler kort lär följa.
 
Regnig dag i trädgården idag.
Gillar ju regnet
så här i björkpollentider.
Skönt att få lite gjort där också
men det finns oändligt att göra
efter uppgrävningen förra sommaren.
Det växer tulpaner mitt i gräsmattan t ex.
Det får jag försöka fixa
när de blommat över
och flytta dem till bättre platser.
 
Ha det skönt i regnet - solen är snart tillbaka!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0