15 november -23 I flygande fläng....

... kommer den här fina pippin flygande
med en färgglad grattishälsning
i novembermörkret.
 
 
Den fina pippin är en digis 
ritad av Pernilla Nilsson.
Den kan hämtas från hennes fb-sida,
där hon har massor av underbara motiv.
 
Färglagd i matchande färger till mönsterpapperet
med ZIG Clean Color.
Tyckte det behövdes glada färger
i gråväders-november...
 
En kakservett bakom motivet
och en scalloped kant bakom 
den utstansade cirkeln med motivet.
 
 
 Blommor ur mina gömmor,
de flesta kommer från Wild Orchid.
 
Swirlen med blad och hjärtan
är stansad med en gammal die 
från Magnolia.
 
Grattisdien kommer från Gummiapan.
 
 Insidan med textstämpel
från JessInk
och lite blommor och swirlar.
 
 
 Baksidan.
Eftersom det blivit ett par fläckar
av chalk på baksidan,
satte jag ett papper med stansad kant bakom min
namnetikett med mönsterpappersvimpel.
 
 
Kuvertet
 
 
Till slut kortet med sitt kuvert.
 
Hörde att min vän fått sitt kort
t o m i god tid för sin födelsedag.
Bra gjort av Postnord - jag blir lite förvånad faktiskt!
 
Vi kom hem från Stockholm i måndags
till ett Gävle med lite snö på marken
och kallgrader, så vi slpp slask.
Gläder mig över det!
Det blir mycket ljusare med lite vitt på marken!!
 
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt uggla! Och vackert blomsterhörn. kram

Svar: Tack snälla du!! Ja Pernilla gör fantastiska motiv! Blir såå inspirerad av dem!Kram!
MormorMargareta

2023-11-16 @ 20:03:45
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0