18 november -23 Nillas ängel....

... på dagens kort här i bloggen.
Älskar hennes digisar!!
Hon har såå många fina
och i många olika stilar.
Det här är en "gammal goding".
Har inte kollat om den finns kvar
på hennes sida att ladda ner.
 
 
 Hittade ett gammalt reablock från Panduro
i mina gömmor, med glansiga små cardstock.
Det blå kommer därifrån
liksom den vita kanten
bakom mönsterpapperet.
 
Stansade också snöstjärnorna
i den vita glansiga
med dies från Penny Black.
 
Guldpapper i kanter och text,
som du ser.
Textdies från Rox julkalender ett tidigare år.
 
 
 
Här suns det nog tydligare
att cardstocken är
av det glansiga slaget.
 
 
 Mönsterpapperet, också av gammal årgång,
fick en mer framträdande plats
här på kortets insida.
 
Guldstjärnan är stansad
med die från en Rox-kalender.
 
 
 Baksidan fick också
av de fina snöstjärnorna.
 
 
 Kuvertet...
 
 
... och kort och kuvert till sist som vanligt.
 
Idag yr snön precis som på mönsterpapperet,
eller tätare.
Jag hör ju till dem som älskar snö,
så jag njuter!
 
Var försiktig i trafiken - det är halt och dålig sikt
när snön drar in!
Jag tar dog dubbskor på promenaden idag ;-)
Ha det gott! 
Kram!! 

Kommentarer
Postat av: Britt

Underbart fint kort med så mkt julkänsla. Jättesöt ängel som du färglagt så fint, därtill fina dekorationer med snöstjärnor.
Rox God Jul die är jättefin!
Du ger så mkt inspiration i din blogg.
Kram Britt

2023-11-24 @ 08:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0