27 november -23 Till en scrapvän...

... som jag aldrig träffat irl,
men som skänkt mig såå många
underbara spillbitar
till min stora samling,
har jag gjort detta grattiskort.
 
 
Spillbitarna jag använt
är alla ur "Lenas låda"
och är härligt blommiga och glittriga.
Det kändes som ett rätt val i novembermörkret ;-)
 
Vimplar är ju en favorit hos mig,
så sådana fick det bli!
 
En gammal rund grattisstämpel
(kanske från Reprint?)
passade bra i en cirkeldie från Spellbinders.
 
Stansade övre hörnen på vimplarna
med den konkava hörnstansen
från ek-success.
 
Bokstäverna i vit foam är från Panduro
pch sen glittrade med Stickles.
 
 
Böjde vimpelflikarna
för att få lite "fladder".
 
Swirldien är en gammal goding
från Magnolia.
 
Körsbärsblom från Wild Orchid
och mycket bling fick det också bli.
 
 
Insidan glömde jag fota innan jag skrev,
,en det är ju inga hemligheter,
så det fick komma med.
 
Min vanliga kamera blev glömd
i Stockholm senast,
så jag har lånat en av min mans.
Är inte alls van vid den,
så är inte helt nöjd med bilderna,
men vad göra??
 
Off white kortstomme,
som har färg lite emellan
framsidesbilderna och denna.
 
 
Enkel baksida 
och köpekuvert till detta spilliskort.
 
Här har novembermörkret bytts
mot vintervitt!!
Hurra!!
Tänkte gå ut och skotta igen
när jag bloggat klart
men ser att vår snälla granne 
skottat till oss också!!
Hurra igen!!
 
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0