14 april -24 Han kom fram....

... om än inte riktigt i tid för födelsedagen.
Om man som gratulant
tar en snigel som transportmedel
blir det lätt så....
Det kan också hända om man är lite sent ute
och dessutom använder sig av "snigelpost"
i stället för att skicka en hälsning digitalt ;-
 
 
Mönsterpapperet är ett 6" som jag fått
av nån scrapvän.
Det gav det lila temat.
 
Den konkava hörnstansen
kommer från ek-success.
 
Grattisdien är från Gummiapan.
 
Fjärilarna är stansade med punchar
från Martha Stewart.
 
 
 Den söta "kotten" med cup cake
som rider på snigeln finns i 
min stora samling av "kottestämplar".
Jag har som vanligt färglagt med penselpennor
från ZIG: Clean Color och vattenpensel.
 
 
 De olika lagren är monterade
med distanskuddar
för att ge  lite struktur åt kortet.
 
Jag har också glittrat med Sakurapennan
Gelly Roll Clear Star #700
på fjärilsvingarna, igelkottstaggarna
och langs kanterna på papperen,
men det syns dåligt här på fotona.
 
 
Jag hade fått två likadana papper,
så idag slapp jag klura och skarva.
 
Stämplar från JessInk.
 
 
 
 Baksidan med en bit av mönsterpapperet,
min ovala namnetikett
och en kantstansad lila kant.
Kantstansen kommer från ek-success.
Deras kantstansar klarar bra
att stansa i cardstock,
vilket ju inte gäller alla fabrikat.
 
Ikväll har jag kommit hem
från en härlig scrapträffhelg i Bollnäs
tillsammans med Åsa
och en hel hop andra glada goa scrappare.
Så inspirerad och lycklig - men trött!!
Nu hägrar sängen!!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0