20 april -24 Snöbollskrig (julkort v 16)...

... känns det nästan som om man kunde ha idag.
Nja, vi har ju ingen snö,
men åååh så kallt!!
 
 
Det kändes i alla fall passande
när jag hittade ett urgammalt motiv
från Magnolia i mina gömmor.
Det fick plats på veckans julkort.
 
Det fina snöstjärnepapperet 6"
har jag fått av en scrapvän.
Det fanns t o m tre i högen
så jag har slösat!!
 
Jag kombinerade det med silverpapper,
som jag stansade med dies
från Cherry Lynn Design:
Stackers Nesting Dies.
 
Den runda God Jul-stämpeln
kommer från JessInk.
 
Dekorerade med ett ripsband
och glittriga snöstjärnor,
som nog egentligen är avsedda
att pimpa en dukning med.
Tror de är köpta på Cervera ;-)
 
 
Insidan fick kant av spillet
som blev över när jag stansat kanten
till framsidan.
 
Här stansade jag snöstjärnor i silverpapper
med punch från Martha Stewart
och satte turkos bling i mitten.
 
Stansade ut en cirkel som skrivyta.
 
Textstämpel från JessInk.
 
 
På baksidan satte jag den utstansade cirkeln
bakom min namnetikett
och en scalloped silverram.
 
Slut för idag - tack för idag.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0