29 april -24 Bra att ha-kort...

... blev det med denne lille kotten.
 
 
Rotade lite bland mina spillbitar
och hittade dessa fina
att klippa vimplar av.
 
Kotten är färglagd med penselpennorna
ZIG Clean Color och vattenpensel.
Idag har jag gjort tvärt om
mot vad jag brukar,
färglagt först 
och letat matchande papper sen.
Det gick ju det med ;-)
 
Motivet och de andra ovalerna bakom
är stansade med dies från Spellbinders.
 
 
 
Special Day är stansat med en die
som jag tror följde med nån scraptidning.
 
Halvpärlor i mörkgrönt,
som den scalloped cirkeln bakom motivet,
fick dekorera.
 
 
Insidan fick också en liten utstansad text
och några vimplar av samma spillpapper.
 
När jag vet vad jag ska ha kortet till
kanske jag stämplar dit en lämplig text.
 
 
Enkel baksida i samma stil
och med min namnetikett.
 
Nu verkar det ha regnat klart 
för idag i alla fall.
Få se om det går att räfsa lite
på tomten imorgon...
 
Ha en fin Valborgsmässoafton!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0