22 augusti -24 Grattisbukett i turkos...

... som ju är en av mina favoritfärger
och som här kombineras med brunt.
 
 
Den här söta stämpeln på träkloss
från Hero Arts, som jag ärvt
för länge sen från Åsa
glömmer jag ofta att jag har.
Det är synd, för den är så användbar!
Här har den fått inramning i brunt och turkos
stansat med olika runda dies från Spellbinders.
 
Har färglagt den med mina penselpennor
från ZIG Clean Color och vattenpensel.
 
 
Ett gammalt favoritpapper från Maja
fanns det kvar en bit av i mina gömmor
och det matchade jag med en smal brun kant
och en turkos scalloped stansad med 
Cherry Lynns Stackers Nesting Dies
XL 2 Squares Scalloped.
 
Lite bling här och där är ju aldrig fel.
 
 
Insida med kant av spillet från framsidans kant,
samma mönsterpapper
med utstnsad skrivyta
och grattisstämpel från JessInk.
 
Dekorerade med ett par hortensiablommor
och en utstansad swirl,
som fanns på bordet sen ett tidigare kort.
 
 
Rnkel baksida med min namnetikett.
Till det här mönsterpapperet
passade kortstomme i offwhite bra.
Mönsterpapperet räckte inte till kuvert,
så då är det bra att det hör kuvert till.
 
Ännu en härlig sensommardag har jag nutit.
Det börjar bli lite svalare 
och det är jag tacksam för - gillar inte värme längre ;-)
 
Ha det gott!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0