24 augusti -24 Grattis vid havet...

... till en herre i släkten från tidigare i sommar.
Jag har ju varit lat med att blogga.
 
 
Här har jag litat mig helt
till Maja Designs fina sommarsläpp
av mönsterpapper och motiv.
De passade precis det här födelsedagsbarnet
som önskade fira dagen
med en husbildutflykt till en strand.
 
 
Son du ser har jag byggt uoo de olika lagren
med distanskuddar emellan.
Jag har en vit kortstomme som bas.
Både de beige och blå enfärgade papperen
fanns också med i papperssetet,
så det blev enkelt att få allt att matcha.
 
Som jag tidigare skrivit om och visat
skär jag ut de delat av papperen
som inte syns, så blir korten inte så tunga
(och portot lägre)
Här har jag alltså skurit ut det blå
som är kanten runt motivet
ur det blå,som är kant runt mönsterpapperet t ex.
 
Idag fick det räcka med lite bling
och några små blommor som dekoration.
 
Insidan blev aldrig fotad
då jag upptäckte att tiden var knapp -
lantbrevbäraren passerade 
och tömmer lådan på återvägen,
så jag fick springa!
 
Ha det gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0