26 augusti -24 Ny juldie...

... fick jag med en scraptidning,
som min käre make presentade mig med
när vi var i huvudstan.
Roligt med lite inspiration!!
 
 
Fin text i form av en julgran
med en extra die för att få till
en bakgrund.
 
Även papperen fanns med i tidningen
förutom guldkartong som jag hämtade
ur mina gömmor.
Även textremsan fanns med på klippark
bland papperen i tidningen.
 
Det är knepigt att fota med guldiga detaljer.
Antingen blir de bruna
eller också blänker de väl mycket.
 
Mönsterpapperen var ganska tunna
och lämpade sig inte
att montera med distanskuddar,
så dagens kort blev ganska platt ;-)
 
 
Insidan med samma mönsterpapper
som på framsidan.
 
Valde en engelsk text idag
för att matcha framsidan.
Den stämpeln kommer från
en tidigare scraptidning i mina gömmor.
 
 
Enkel baksida med de sista bitarna
av mönsterpapperen.
 
Bra att jag är på G med julkorten igen.
 
Ingen ordning på vädret här i Änga idag:
sol, regn, storm, om vartannat.
På torsdag lär vi få sommar igen ;-)
 
Hoppas du har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0