1 februari -24 VinterhÄngel bland blommor...

... fick komma med en grattishälsning
till Åsas "låtsassyster",
som jag alltså är "låtsasmamma" åt.
 
 
Hon är så söt, den här hÄngeln,
som klätt sig för den här snöiga vintern.
Stansade ut motivet, liksom kanterna, 
med diea från Cherry Lynn Designs
Stackers Nesting Dies.
 
Motivet är som vanligt färglagt med
ZIGs penselpennor Clean Color
och vattenpensel.
Jag har också glittrat vingarna
med Spectrum Noir Sparkle
och Sakura Gelly Roll #700.
Det syns bättre på nästa bild ;-)
 
Mönsterpapperet är en spillbit
som jag fått av en scrapvän.
 
 
Som du ser här har jag även glittrat
med Spectrum Noir på kanten runt motivet,
GRATTIS och blommor och blad.
 
Grattisdien är från Rox stamps.
 
Som vanligt har jag monterat
de olika lagren med distanskuddar
för att skapa struktur.
 
 
Insidans kant är det spill som blev
när jag stansade framsidans kant.
 
Alla textstämplar kommer från JessInk.
 
De platta blommorne är stansade
och embossade med  Floral Punch.
 
 
Enkel baksida
med en vimpel av mönsterpapperet
bakom min namnetikett.
 
Kortstomme och kuvert i offwhite idag.
 
Oj vad det har blåst idag!!
Inte som i Stekenjokk, men alldeles tillräckligt.
När jag gick hem från tandläkaren
höll jag på att blåsa bort....
 
Håll i hatten
tills det mojnar!!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0