22 februari -24 Alla hjärtans dag...

... var det för ett par veckor sen.
Ett av de kort jag gjorde då
kommer här:
 
 
Hittade ett så fint mönsterpapper med hjärtan
i en hög jag fått av en scrapvän.
(Förstår inte att vissa är så generösa!)
 
Motivet är ett nytt för iår från Pernilla Nilsson
Jag älskar ju hennes digisar!!
Den här lilla kaninen med alla hjärtana
passade ju perfekt här!!
Har som vanligt färglagt med penselpennor
från ZIG Clean Color och vattenpensel.
Sen stansade jag ut motivet med en 
cirkeldie från spellbinders.
 
Runt motivet och kortets kant
ville jag ha scalloped kant i craftpapper.
Spellbinders hade ju en matchande till cirkeln
och sen finns ju Cherry Lynns Stackers Nesting Dies
som är ganska lika till kanten.
 
Puss & Kram-dien kommer från
en av Rox stamps julkalendrar.
 
De rosa hjärtana är stansade
med en urgammal punch.
 
Idag har jag ingen mer sida att visa.
Insidan till vår dotter får vara helt privat.
 
Ha det gott - kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0