6 juni -24 Nationaldagen...

.... och dagen efter Kjells födelsedag,
så idag visar jag kortet
han fick av mig igår.
 
 
Kjell är mycket förtjust i färgen rosa,
så det fick bli temat här.
 
Mönsterpapperet kommer ur
ett gammalt block med akvarellfärgade paper.
 
Motivet är från en gammal träklosstämpel,
som jag köpt för länge sen
på Mattons i Stockholm.
Det står på att den är från HeinDesign.
 
Den gröna ramen är stansad
med die från Crafts Emotions:
Open Squares Scalloped XL.
 
 
Som vanligt har jag monterat
de olika lagren med distanskuddar
för att få struktur på kortet.
 
Grattisdien kommer från Crea Lies.
 
Rosa bling förstås...
 
 
Insidan med ram av spillet
från framsidans ramstansning.
 
Textstämpel från JessInk.
 
Nån baksida gjorde jag inte.
Namnetikett behövs ju knappast i detta fall :D
 
Hoppas du haft en fin nationaldag.
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Grattis i efterskott, Kjell!

2024-06-08 @ 00:20:50
Postat av: Ann-Marie - igen :)

Har tittat igenom bloggen, jag har verkligen inte varit här inne på länge och är osäker på när faktiskt. Nåväl, Massor av fina, söta välgjorda och mysiga kort har du gjort helt klart. Som alltid så är du så go och rar gentemot de som står dig nära och det är det finaste jag vet när du har någon som delar med sig av värme, kärlek och Stöttar!

Kommer du vara hemma i slutet på juni eller i Björkebo?

2024-06-08 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0