31 maj -24 Kottetomte på G (v 21)...

... som är försenad här i bloggen.
Men han springer på,
så han är nästan säkert framme innan jul ;-)
 
 
Sötnosen är från ett julset med clearstamps
med söta kottar som bor i en låda hos mig.
 
Det låg lite spill på bordet
efter tidigare projekt,
och en fin bandbit med blommor och hjärtan.
 
En kantstans med hjärtan från ek-success
fick göra en fin kant ovanför kotten.
 
En snöstjärna, stansad med punch
från Martha Stewart,
röda halvpärlor och
Åsas fina julpoststämpel
fick också plats, även om det bara var
en A6-kortstomme i tomterött
jag hade här.
 
 
 
Insidag fick en skrivyta i vitt ritpapper,
stansad med samma kantstans i överkanten.
(Förlåt att fotot är lite suddigt! ;-)  )
 
En liten kotte ur samma julset
fick pryda hörnet.
 
Textstämpeln kommer från JessInk
och det lilla hjärtat
låg också kvar på bordet.
 
 
Baksidan i samma stil.
 
 
Det fick bli ett kuvert i craftpapper till dagens kort,
det matchade ju bra tyckte jag.
 
Det är skönt att gå ner i källaren
och pyssla i kortmakeriet en stund
för där är det svalt och skönt.
Jag gillar fint väder,
men värmen har jag svårt att tåla numera.
 
Ha en fin helg!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0