20 oktober -24 Oj vilken bloggtorka...

... men nu verkar vår wifi fungera igen
och jag har en liten hög obloggade kort ;-)
Julkort mest förstås
men också lite annat.
 
Börjar med denna lilla sörnos
av  Pernilla Nilssons penna.
Hon har så många digisar att ladda ner
på sin facebooksida.
 
 
Jag har använt röda och grå glansiga cardstock
från ett gammalt block från Panduro. 
Mönsterpapperet är från ett 6"-block
som jag fått av en scrapvän.
  
 
Som vanligt har jag färglagt motivet med penselpennor
från ZIG: Clean Color och vattenpensel.
Har också monterat med distanskuddar
för att få lite struktur på kortet.
 
 
Insidan fick en röd kant
och dekor av mönsterpapperet.
och några utstansade hjärtan.
 
Textstämpeln är från JessInk.
 
 
Enkel baksida och köpekuvert
eftersom det är 6"-papper.
 
Hoppas nätet sköter sig - i så fall
blir det nya blogginlägg snart!!
Välkommen åter!
Kram!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Så roligt att du är tillbaka på bloggen, har saknat alla dina fina inlägg♥
Jättefint kort med så mycket julkänsla!
Kram Britt

Svar: Ja, nu är både lusten och nätet tillbaka så nu ska här både skapas och bloggas!! ;-)Tack för din uppmuntran!! Kram!!
MormorMargareta

2024-10-21 @ 07:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0